RESERVEREN

KOSTELOOS RESERVEREN

Je kunt bij ons een confectie haarwerk kosteloos reserveren.

Dit reserveren verplicht je tot niets. Wil je later het haarwerk niet afnemen of blijk je het niet nodig te hebben dan sturen wij deze, zonder bijkomende kosten, retour naar de leverancier.

Haarwerk wat speciaal voor jou op maat is besteld kan, zoals u zult begrijpen, nooit op zicht worden gereserveerd. Dit haarwerk is immers speciaal voor jou op maat gemaakt.

Wij leggen je graag in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden uit.

LEVERTIJD

Wat is de levertijd?

Confectie haarwerk

In bijna alle gevallen kunnen wij een confectie haarwerk binnen 2 werkdagen in onze salon hebben. Wij zullen een ruime zichtzending bestellen zodat je een goede keuze kunt maken voor een haarwerk waarbij jij jezelf prettig voelt.

Op maat gemaakt haarwerk

Voor haarwerken op maat wordt door ons eerst een speciale mal gemaakt. Zodat deze een perfecte pasvorm heeft. Omdat dit haarwerk speciaal voor jou gemaakt wordt kan deze pas besteld worden nadat alle overeenkomsten zijn ondertekend.  Normaal gesproken is de levertijd tussen de 12 en 16 weken.

ONDERHOUD

Hoe behoudt je de beste kwaliteit?

Een haarwerk is zowel door de fabrikant als door ons met de meeste zorg gemaakt en verzorgd. Omdat wij graag willen dat het draagcomfort optimaal blijft, het onzichtbaar blijft voor derden en je iedere dag tevreden bent over je haar is het van belang dat het haarwerk goed verzorgt wordt. Als service bieden wij om het haarwerk de eerste keer, maar binnen twee weken na aankoop, samen met jou bij ons in de salon te wassen.

GARANTIE

Garantie haarwerken

Omdat wij willen dat je tevreden bent over het door ons geleverde haarwerk, ontvang je bij aflevering van het haarwerk een onderhoudsadvies op papier. Zo kan je het thuis nog eens op het gemak doorlezen.
Indien je het haarwerk op de voorgeschreven manier behandelt, op de juiste manier op- en af zet en bewaart zoals voorgeschreven dan zullen model, kleur, pasvorm en dus het draagcomfort optimaal blijven.
Indien er aanspraak gemaakt wordt op de garantie met betrekking tot fabricagefouten dan zullen wij het haarwerk ter beoordeling op moeten sturen naar de fabrikant. Indien gewenst zal je in samenspraak met de fabrikant een tijdelijke oplossing overeen moeten komen.
KLACHTENPROCEDURE

Klachten

Zoals je van ons mag verwachten doen wij ons uiterste best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zijn ook wij maar mensen die weleens een fout maken of een situatie verkeerd inschatten. Ben je niet tevreden dan stellen wij het zeer op prijs dat je dit aan ons meldt. Wij zullen er dan alles aan doen om met een passende oplossing te komen. Het melden van een klacht kan digitaal of via de telefoon

Schriftelijk melden

Meld je klacht direct aan ons door het formulier in te vullen.

Telefonisch melden

Liever je klacht per telefoon aan ons melden. Dat kan natuurlijk ook indien mogelijk lossen wij je klacht direct op, lukt dit niet of wil je jouw klacht liever in een persoonlijk gesprek uiten dan plannen wij een afspraak.
GESCHILLENCOMMISSIE

Stemt onze oplossing niet tot tevredenheid?

Wij zijn aangesloten bij De Geschillencommissie kappers en haarwerk specialisten.
Als het de door ons geboden oplossing niet tot je tevredenheid stemt kan met jouw toestemming je klacht worden ondergebracht bij De Geschillencommissie. Kopieën van de klacht en de door ons geboden oplossing zullen ter beoordeling naar deze onafhankelijke commissie worden gestuurd. De uitspraak van De Geschillencommissie is voor ons altijd bindend.
logo-anko-haarspecialist
ZORGVERZEKERAARS

Wij werken samen met